Zwrot i reklamacja

Zwroty

Każdy klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia wejścia w posiadanie zakupionego towaru. Wyjątkiem jest sytuacja, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, art.33 pkt. 3).

Formularz zwrotu można pobrać tutaj, należy go wypełnić, a następnie odesłać razem ze zwracanym produktem na adres Piaskowa 4/40, 40-230 Katowice lub wysłać mailem na adres kasia@prostooroslinach.pl, a następnie dosłać towar w przeciągu 14 dni. Gdy zwrot następuje po odstąpieniu od umowy przez kupującego, jest on zobowiązany samodzielnie dostarczyć zwracany przedmiot na adres sklepu. Wyjątkiem jest sytuacja, w której zwracane towary są zbyt duże, aby nadać je za pomocą zwykłych, powszechnie dostępnych form wysyłki.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem oraz przesyłek z opłatą przerzuconą na odbiorcę. Takie paczki wrócą do nadawcy, który zostanie obarczony kosztami transportowymi zgodnie z cennikiem danego spedytora.

Reklamacje

Jeśli dostarczony towar posiada jakiekolwiek wady i jest tym samym niezgodny z umową, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji.
W pierwszym przypadku masz aż 2 lata na złożenie reklamacji od dnia otrzymania towaru, natomiast w przypadku gwarancji okres wynosi 12 miesięcy.

Aby zgłosić reklamację pobierz formularz reklamacyjny dostępny tutaj, wypełnij go, a następnie prześlij na adres mailowy kasia@prostooroslinach.pl. Nasz zespół dokładnie przeanalizuje Twoje zgłoszenie, a następnie skontaktuje się z Tobą drogą telefoniczną lub mailową, aby przedstawić możliwe rozwiązania. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest w przeciągu 14 dni kalendarzowych od jego przesłania.

 

Roślinny newsletter

W prezencie otrzymasz bezpłatną checklistę, dzięki której łatwiej będzie Ci dbać o swoje rośliny! A to jeszcze nie wszystko...